Poznaj przydatne wskazówki i wykorzystaj je w swojej działalności.
W dzisiejszym artykule wymienię kilka błędów, które obecnie występują w Digital Marketingu w sprzedaży produktu jakim jest dachówka. Nie będę odnosił się do jakości produktów, produkcji czy przeznaczenia. Skupię się na tym na czym się znam najlepiej czy aspektach sprzedażowych w Digitalu.
Choć tytuł wstępu jest mocno clickbaitowy to chcę wiedzą zawartą w tym artykule dotrzeć do jak największej liczby firm z branży projektowania wnętrz. Wiem, że zdecydowana większość to jednoosobowe działalności, które nie mają łatwo. Szczególnie teraz przy wprowadzonym “Nowym Ładzie”.
Podłoga dla każdego domownika jest fundamentem. Wybór materiału, koloru, odcienia czy schematu ułożenia to nie lada wyzwanie. Konkurencyjność firm z roku na rok jest coraz większa. Niestety z powodu obecnego kryzysu w gospodarce wygrają Ci, którzy zadbają o swoją sprzedaż w sposób przemyślany i długoterminowy.
Nie raz, nie dwa jadąc przez polskie drogi ekspresowe można zobaczyć potężne billboardy z zachętą do skorzystania z bardziej ekonomicznych rozwiązań pozyskiwania prądu. Każdy na samą myśl o zmniejszeniu bądź całkowitym zlikwidowaniu opłat za prąd, zaczyna marzyć. To marzenie właśnie sprzedają wszystkie firmy zajmujące się montażem takowych rozwiązań.
Każdy zdaje sobie sprawę, że marketing zwiększa zasięgi naszej firmy oraz ilość zapytań o usługi bądź produkty. Jednak niewielu z Was zdaje sobie sprawę z tego, że jest to dopiero 60% sukcesu sprzedażowego. W tym artykule wymienimy najczęstsze błędy występujące podczas spotkań bądź rozmów telefonicznych. Poznasz również sposób na generowanie większej ilości ruchu na stronie […]
Jakie Mogą Być Efekty Reklamy Salonu Meblowego? Nadal zdecydowana większość osób z branży meblowej nie posiada swoich kont w social mediach. Wiele osób nadal nie ma nawet strony www ponieważ współpracują ze stałymi zleceniodawcami od lat! W dobie Internetu i czasach w których dzięki płatnym kampaniom reklamowym możesz pozyskiwać klientów w cenie od 2-20zł jest […]
Dzisiaj omówię jakie działania właściciele agencji nieruchomości powinni podjąć żeby zwiększać swoje zarobki poprzez płatne kampanie reklamowe. Wiem, że wiedza z tego artykułu pomoże Ci zwiększyć przychody i co ważniejsze – jest to najtańsza skuteczna forma reklamy w tej branży. Musisz wiedzieć, że pominę oczywiste fakty, które trzeba wykonać przed wystawieniem oferty na najem bądź […]
Bardzo często dostaję pytanie czy warto wydawać pieniądze na reklamę swojej firmy. Zbyt często to słyszę, aby pominąć ten temat i nie napisać ciekawego artykułu dla osób zainteresowanych zmianą, rozpoczęciem bądź poszerzeniem swoich działań reklamowych. Moim celem w niniejszym artykule nie będzie przekonywanie Was co do słuszności inwestowania w reklamę, a nakierowanie Was na to, […]
Marketing jest ważną częścią biznesu. Każdy musi promować swoją firmę, niezależnie od tego, czy jest ona małym czy dużym przedsiębiorstwem. Promocja sprzedaży powinna być stałym elementem rozwoju firmy nastawionej na sukces. Dziś wielu początkujących przedsiębiorców branży meblowej przeraża bogaty wybór kanałów oraz sposobów promocji marketingowej. Bardzo łatwo można się w tym wszystkim pogubić. Jeżeli próbowałeś […]
Twój hotel posiada komfortowe pokoje, doskonałą obsługę, sale konferencyjne, dogodną lokalizację i wiele innych zalet, ale kto by tego potrzebował, jeśli jeszcze nikt nie wie o istnieniu tego miejsca? Promocja hotelu bądź apartamentów do wynajęcia w Internecie to dobry sposób na zaprezentowanie swojej firmy ogółowi społeczeństwa. Jest to metoda na poinformowanie o swoim istnieniu, oferowanych […]
Filozofia sprzedaży usługi bądź produktu jest prosta: na samym początku klient musi Cię znaleźć, później oferta ma go zaciekawić i zainteresować. Dopiero po tych dwóch krokach następuje tak zwana sprzedaż. Jak upewnić się, że dokona zakupu akurat w Twojej firmie? Co zrobić, by klient dowiedział się właśnie o Tobie i to przed poznaniem konkurencji? Jak prawidłowo reklamować się będąc firmą z segmentu usług remontowych? Dziś odpowiem na wszystkie te pytania w poniższym artykule.
Dlaczego warto wdrożyć bądź udoskonalić swój internetowy marketing? Bardzo wiele osób zaczynających swój biznes szuka fajnego lokalu jako siedziby, wydaje pieniądze na remont i sprzęt do obsługi klientów. Tworzy fanpag’e, stronę www i no właśnie i co? Czeka na pierwszych klientów i o dziwo nie ma chętnych.. Dlaczego?
W sektorze budowlanym prawie 90% stron internetowych jest zaniedbana pod kątem używalności, przejrzystości czy treści. Aspekty wizualne pozostawiają wiele do życzenia, zaś podpięcie narzędzi marketingowych graniczy z cudem. Według danych sprzed kilku lat prawie 50% firm z sektora budowlanego jest nadal nieobecna w wynikach wyszukiwania. Im trudniejsza i mniej “seksowna” branża, tym mniej jest ich […]
Rynek sprzedaży nieruchomości rośnie z roku na rok. Tak samo jak i ceny nabycia nowych jak i używanych nieruchomości. Zdecydowanie brak wystarczającej liczby mieszkań oraz popularyzacja reinwestowania środków finansowych w ten obszar gospodarki powodują największy popyt w historii. Powstaje pytanie: kiedy nastąpi STOP? Przestój pojawi się w momencie gdy ilość ofert usługodawców będzie na tyle […]
W ostatnich latach popularność zawodu projektanta wnętrz rośnie bardzo szybko. Spore grono młodych osób wiąże z tym zawodem swoją przyszłość. Nie tak dawno przeciętny Polak urządzający mieszkanie, szukał inspiracji wśród gotowych aranżacji, które zwykle możemy zobaczyć w sklepach budowlanych. Aktualnie mamy do czynienia z trendem zupełnie odwrotnym. Ludzie zdali sobie sprawę, że warto zapłacić specjaliście, aby uczynił wnętrze wyjątkowym. Zapotrzebowanie na taką usługę stale rośnie wraz z rosnącym dobrobytem oraz rozwojem szeroko rozumianej branży budowlanej.
Marketing Budowlany © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Marketing Inaczej.